Unu pentru Nuanţe şi Nuanţe pentru toţi...

Bună tuturor! Eu sunt Iuliana, una dintre cele trei NUANŢE, şi mă bucur să vă pot împărtăşi gândurile mele. Cred că sunteţi curioşi să aflaţi cum a apărut NUANŢE. Păi...simplu şi în acelaşi timp complicat: într-o pauză Ana, colega mea, ne spunea că Fundaţia Dinu Patriciu organizează o completiţie - A.G.I.L (Anunţă Gala În Liceu). Şi ce ne-am gândit noi trei (Ana, Alexandra şi eu)... că suntem destul de bune pentru a forma o echipă şi pentru a participa. Zis şi făcut...am ales numele echipei şi bineînţeles motto-ul şi ne-am pus pe treabă. Bucurie mare când am aflat că am fost acceptate în competiţie şi bucurie şi mai mare când am aflat că suntem printre finalişti. Acum nu ne rămâne decât să muncim cu spor, să Anunţăm Gala În Liceu şi să-i colorăm puţin pe cei din jurul nostru. Lasaţi-vă şi voi coloraţi, pentru că e mai frumoasă viaţa în roz...

1 comments:

Alexandra Petrescu spunea...

Multe felicitari pentru tot parcursul vostru de pana acum! Campania voastra si-a atins scopul!

Trimiteți un comentariu