Nuante- CNCH

20 comments:

adina spunea...

bravooooooo!!!!!

Anonim spunea...

vreau un balon si euuu

iuliana spunea...

daca imi spui cine esti, ca sa stiu cui sa il dau ti-l ofer cu placere:))

nuante spunea...

multumim adinuta:*

Anonim spunea...

felicitări! :D cea mai tare echipă!

Ana-Maria Nica spunea...

Mulţumim!

Madalina spunea...

colegutele mele au facut o treaba pe cinste.Felicitari,sper sa castigati!Madalina C.

Ana-Maria Nica spunea...

Mulţumim, Mădălina, că ne-ai ajutat!

andrei spunea...

da de mine nu zice nimeni nimik?:)) eu eram acolo sufletul:)) cireasa de pe tort:))

Ana-Maria Nica spunea...

Pregatim un nou post cu multe, multe poze... Iar tu vei fi in centru!! Bineinteles ca tu erai sufletul activitatii!!!! Se intelege de la sine!!

iuliana spunea...

multumim tuturor:* andrei, bineinteles ai fost cel mai tare...ada si codrin la fel. va iubim:*:*:*

alexandra spunea...

bravo fetelor......felicitari k ati castigat................alexandra g.pwp

iuliana spunea...

multumim alexa...nu am castigat inca dar poate da Domnul:))

iulian spunea...

felicitari fetele:*

Anonim spunea...

uite, voiaţi discuţii pe blog :)) deja căpătaţi popularitate :-> sperăm să câştige Nuanţele! Merită!! Şi eu vă iubesc, fetele. Dacă nu vă iubeam nu mă osteneam alături de voi :)) :D sper că v-a plăcut filmuleţul ;)

Ana-Maria Nica spunea...

Ada, mai intrebi?
Pentru cei care au vazut prezentarea astazi, v-a placut? Vom posta in curand poze si fragmente de la activitate!!! Surprizele continua!!!

adina spunea...

felicitari nuantelor!!!!!sper sa castigati,meritati asta dupa cat efort si suflet ati "investit".....!!!:x

Madaliciuuu spunea...

` Bravo feteleee >:D< ..

Unknown spunea...

Felicitari! Si mult succes!

Alexandra Petrescu spunea...

Numai cuvinte de lauda pentru toti cei care s-au implicat in acest proiect! Va urmaresc cu interes blogul si sper sa castigati!

Trimiteți un comentariu