O zi plină

Bună! Am o grămadă de noutăţi pentru voi. Astăzi a fost una din cele mai pline zile de până acum...am Anunţat Gala în Liceu. Încă de la ora 8 ne-am pus pe treabă: am umflat baloane, am lipit mesaje pe ele, am pus afişe în liceu. La ora 9 a început activitatea propriu-zisă: am împărţit baloane şi pliante, i-am informat pe colegii şi pe profesori cu privire la Gala Premiilor. Dar partea cea mai ”tare” a campaniei nostre a fost mesajul transmis cu ajutorul portavocii, care a adus zâmbetul pe faţa tuturor şi totodată le-a stârnit interesul. În curând vor apărea şi pozele şi filmuleţele care sunt de-a dreptul încântătoare. M-am bucurat să vad că lumea era interesată de munca noastră şi că era dornică să ne ajute. O grămadă de colegi ne-au fost alături, fapt care a făcut ca activitatea să meargă strună. Acum aşteptăm ziua de joi în care va avea loc o altă activitate. Revin cu înformaţii!!!!
P.S. Era să uit...Noi nu am primit materialele pentru campanie aşa că ne-am ocupat singuri de ele(mai bine zis Ana -Maria s-a ocupat). Sperăm ca până joi să le primim şi pe cele ”oficiale”.

5 comments:

Anonim spunea...

bravo fetelor succes

iuliana spunea...

Mutumim!:* Fiti alaturi de noi in continuare:*

Anonim spunea...

bravo colegutzele mele......mult succes si in continuare,,...va pwp

Anonim spunea...

Va felicit! Bravo! Mult succes in continuare...!

Alexandra Petrescu spunea...

Meritati sa castigati pentru ca munca voastra sa fie recompensata! Bravo echipei si voluntarilor!

Trimiteți un comentariu