Coloraţi, la propriu şi la figurat!

Aşa cum am promis, astăzi am ne-am informat colegii cu privire la Gală. Muncă multă, emoţii...şi mai multe, dar rezultatele au fost pe măsură. Încă de la primele ore, am început să umflăm baloane! Ce-i drept ne-am cam înroşit şi noi...
Pe lângă faptul că ne-am atins obiectivul, unul dintre aspectele pozitive al acestei zile,  a fost numărul impresionant de colegi care s-au oferit drept voluntari să ne ajute. Nu m-aş fi aşteptat să fie atât de dornici de implicare şi de a da farmec atmosferei. Cei mai entuziasmaţi au fost Alexandra-Ioana Manole(care ne-a făcut poze şi ne-a filmat la tot pasul)şi bineînţeles, Codrin şi Robert a căror portavoce a avut un impact major. Mesajul, nu mai spun... Îl vom posta în zilel următoare, aşa că nu vă faceţi griji!!!!
Am fost întrebată de foarte mulţi copii despre ce este vorba. Unii ştiau, alţii pe jumătate, însă cei mai mulţi nu ştiau deloc. Explicaţiile noastre, baloanele colorate cu diverse mesaje pe ele şi pliantele le-au lămurit cu siguranţă toate problemele.
Voi reveni mâine cu nişte surprize! Un indiciu...ceva de vizionat!

4 comments:

Anonim spunea...

Da, ne-am inrosit, nu gluma:))..dar a meritat

Silviu spunea...

Ana, dar cate baloane ati avut? Au fost o multime!!!! Bravo voua! Sincere felicitari! Si pliantele foarte frumoase!!!!

Alexandra Petrescu spunea...

Mascota e geniala! La fel ideea de a folosi portavoce!

Ana-Maria Nica spunea...

Multumim!!! >:D<

Trimiteți un comentariu